a3doc cloud: Rozwiązanie do organizowania i udostępniania dokumentów
a3doc cloud to aplikacja na system Android opracowana przez Wolters Kluwer Spain, która ma na celu organizowanie, klasyfikowanie i przechowywanie całej dokumentacji biurowej. Program umożliwia dwukierunkowe udostępnianie dokumentów klientom dzięki zaletom technologii chmurowej.
Aplikacja zapewnia przestrzeń do udostępniania dokumentów, co ułatwia pracę zespołową, poprawia autonomię i produktywność między doradcą a klientem. Dokumentacja jest zawsze dostępna i dostępna z dowolnego urządzenia, co ułatwia doradcy i klientom konsultowanie i przesyłanie dokumentów z dowolnego miejsca.
a3doc cloud jest również zintegrowany z pakietem a3ASESOR i innymi zewnętrznymi aplikacjami, takimi jak Office, Adobe i Windows Explorer, co pozwala zaoszczędzić czas i zoptymalizować klasyfikację i wyszukiwanie dokumentów. Aplikacja zapewnia bezpieczeństwo i kontrolę poprzez przechowywanie dokumentów w bezpiecznym środowisku z automatycznymi kopiami zapasowymi i dostępem do różnych profili użytkowania lub poufności.